2013. június 5., szerda

Pudingos virág


Pudingos  virág

Valahogy  semmi  kedvem  nem  volt  az egyik  hétvégén  sütni, de az  édesség  meg  mégis  jól esett volna  . Nézegettem a net-en , hogy  mi is  az  ami a legkönnyebben  leggyorsabban  elkészíthető  de  mégis  dekoratív is. Valahol  aztán láttam is  egy  képet  és  leírást  erről  a sütiről, de aztán  úgy  gondoltam  én még  leegyszerűsítem.

Szóval  kell hozzá:

Egy  csomag  mirelit leveles tészta
meg  1/2 l tej, nekem  vanília puding, kicsi  cukrozott kakaó.
Ja  és  kell  bab (  majd  le írom  miért is !!!)

A  pudingot  a leírásnak megfelelően elkészítettem

A  leveles tésztát  kinyújtottam majd  négyzet  alakúra  vágtam  és szépen  belepakolgattam  a muffin sütőbe.
Na  most  jött a száraz  bab . Rápakoltam   a  muffin formába  rakott tészta  aljára   hogy  az  fel  ne  hólyagosodjon !!!!  Aztán  irány a sütő. Én 200C°-on sütöttem  talán  10-15 percig. Mikor  elkészült   kiszedtem a s" virágokat "  és kiborítottam  belőle a babot. (  majd  jó lesz  legközelebb is ). Aztán  szépen  belekanalaztam a pudingot  . A tetejére  egy pici  cukrozott kakaót tettem.

Hát  ilyen lett.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése